Odpowiedz na: Jak mierzyć sen?

Home Forum 🌙 Biohacking snu Jak mierzyć sen? Odpowiedz na: Jak mierzyć sen?

#18034
afterIjumped
Uczestnik

To co powinno pomagać a nie pomagało to CBD – doczytałam później że zaburza fazy snu i więcej jest płytkiego, co było odczuwalne mimo że spałam bez wybudzania się.

Co pomagało to:
– kakao z ashwagandą,
– melatonina ale tylko przy problemie z zaśnięciem,
– największą różnicę u mnie robi jedzenie najpóźniej 3-4 godziny przed snem lub np. sen po 24 h głodówce – bardzo duża różnica,
– zmiana diety (lub odpowiednie leczenie, szczególnie jeśli się ma np. SIBO), warto też się przebadać na pasożyty (polecane laboratoria to Olimpia med i Felix czy jakoś tak…),
– brak korzystania z telefonu/monitorów w drugiej połowie dnia też robi dużą różnicę,
– przebywanie na dworze, świeżym powietrzu w trakcie dnia albo w drugiej połowie dnia,
– plastry na usta (zgodnie z zaleceniami mojego fizjo kupuję plaster to tape’owania, taki w rolce, wycinam wzdłuż na kilka pasków o szerokości ok. 8 mm i naklejam nad i pod usta po jednym pasku, naciągając go na 25%),
– koc obciążeniowy pomaga również, ale głównie zauważyłam że relaksuje mięśnie i mam ciało mniej zmęczone pomimo prawie codziennych intensywnych treningów.

Dołącz do listy oczekujących Powiadomimy Cię, kiedy produkt będzie ponownie dostępny. Zostaw mejla.