NOWY W BIOHACKINGU ?

Witaj w zaawansowanej optymalizacji zdrowia. Trafiłeś tu z jednego lub kilku powodów:

  • A Chcesz zwiększyć świadomość potrzeb własnego organizmu
  • B Jesteś człowiekiem przewlekle zdrowym i chciałbyś utrzymać status quo
  • C Jesteś zaawansowanym biohakerem głodnym nowej wiedzy i
  • D Chciałbyś wejść na nowy poziom wydolności fizycznej i wydajności mentalnej

Na początek wybierz trzy tematy, które są dla Ciebie najważniejsze:

Moją osobistą obsesją są kognicja, jakość snu, zwiększanie poziomu testosteronu i optymalizacja stresu. Do tego proces budowania i utrzymywania topowej sprawności fizycznej oraz sylwetki marzeń [więcej o autorze przeczytasz tutaj]. A z racji tego, że jestem ogromnym fanem optymalizacji własnego czasu, interesuje mnie jak największe ROI. Innymi słowy, małe zmiany – duże rezultaty.  Właśnie to odnajduję w biohackingu. 

Biohacking to METODYCZNE podejście do zdrowia, polegające na umiejętnej optymalizacji możliwości własnego organizmu

Jest ono osadzone w głębokim szacunku i fascynacji własnym ciałem i mechanizmami, które nim sterują. Od zamglonego mózgu po zerową ochotę na seks. Od bezsenności po przewlekłe nerwówki. Od beznadziejnego samopoczucia po beznadziejną sylwetkę. Ta strona adresuje każdy z tych obszarów.

Gotowy poczuć się lepszą wersją siebie? Zacznij tutaj:

ULTRASEN: Przywróć Głęboki Sen i Regeneruj się Gdy Śpisz

Sen jest dla mnie osobiście kluczowym biohakiem. To taki primal hack, od którego należy zacząć przygodę z optymalizacją własnego ciała i umysłu. Higiena snu jest jednym z najważniejszych aspektów dbania o własne zdrowie. Dlaczego? Bo bez głębokiego, regeneracyjnego snu wszystkie inne zabiegi, protokoły, diety czy rutyny nie mają większego sensu. Jeśli nie zadbasz o właściwy sen, będziesz marnował swój czas i pieniądze. A więc na początek zaczynamy od optymalizacji własnego snu.  Kiedy ostatni raz porządnie się wyspałeś? Ten naturalny, głęboki sen, kiedy zamykasz oczy wieczorem, a rano budzą Cie pierwsze promienie słońca. Kiedy wstajesz na równe nogi, pełen energii do działania. Kiedy włączasz muzykę i jesteś tak wyładowany radością, że aż roznosi Cię żeby coś zdziałać. Ja mam tak niemal każdego dnia. Pokażę Ci jak przejąłem kontrolę nad jakością własnego snu i zacząłem na nowo wysypiać się jak dziecko.

PORANEK MISTRZÓW: Jak Zacząć Dzień na Pełnej Petardzie?

Istnieje jeden wspólny mianownik dla ludzi sukcesu. Jest nim poranny rytuał. Kultywowanie wczesnoporannej rutyny jest fenomenem zarówno biznesowej jak i zdrowotnej blogosfery. Co takiego jest w ustaleniu porannej listy kontrolnej i wstawaniu o 5.30, że potrafi odmienić człowiekowi życie?

jak zacząć dzień?

TESTOSTERON: Wszystko co Powinien Wiedzieć 20, 30 i 40+ Latek

Testosteron. Siła napędowa faceta. Master hormon, który definiuje poczucie męskości, poziom energii, chęć do życia i seksu oraz atrakcyjną sylwetkę. Kiedy ostatni raz mierzyłeś poziom testosteronu? Czy wiesz jak wyglądasz na tle norm?  Jaka jest Twoja norma? Bez względu na to jak się czujesz oznacz poziomy testosteronu. Przydadzą się za 10, 15 i 20 lat. Po co? Dowiesz się z:

AUTOFAGIA, IF i 72H POST: Najlepsze Decyzje dla Zdrowia

Okresowe głodówki i filozofia żywieniowa IF (Intermittent Fasting) to jedne z najlepszych decyzji biohackingowych jakie kiedykolwiek podjąłem. To najlepsza równowaga pomiędzy autofagią a anabolizmem. Miejsce, w którym każdy organizm pragnie się znaleźć. I za, fantastycznie Ci się odwdzięczy.

STRES: #1 ZABÓJCA MĘSKOŚCI: Jak go Optymalizować?

#SUPERMÓZG: Usuń Mgłe Mózgową i Odpal Szybkie Myślenie i Ultra Koncentrację

Mózg też biceps! Trzeba go trenować, regenerować i odpowiednio odżywiać. Poniżej znajdziesz przetestowane sposoby na optymalizację głowy. Jednym z krytycznych elementów jest eksperyment JOMO – Joy of Missing Out, polegający na całkowitym odłączeniu się od mediów społecznościowych i serwisów informacyjnych na 7 Dni. Bez tego, nawet najlepszy neuro-koktajl nie uchroni Cię przed efektami mózgowej sieczki. Czujesz się zmęczony? Masz zamglony mózg? Brakuje Ci chęci do życia i działania? Dowiedz się jak skalibrować swój mózg. Pozbądź się mgły mózgowej, przywróć bystrość myślenia, zacznij zapamiętywać z większa łatwością i usuń ciągłe zmęczenie:

DETOX: Wpomaganie Organizmu w Odtruwaniu

Od czasów rewolucji przemysłowej, człowiek wprowadził do obiegu ponad 100.000 substancji chemicznych. Nasze organizmy nie nauczyły się identyfikować i odtruwać tych substancji wystarczająco skutecznie. Dlaczego to ważne? Do Warszawy każdego dnia wjeżdża 400.000 samochodów. Ilość dioksyn, furanów i pyłów zawieszonych w powietrzu jest wielokrotnie przekroczona przez większość roku. Ten problem dotyczy większości Polskich miast i aglomeracji. Jeśli dodamy do tego narastający elektrosmog, pozostałości pestycydów, fungicydów i herbicydów oraz hormonów i antybiotyków wprowadzane do organizmu wraz z pożywieniem, i przestaje dziwić, że ludzki organizm nie radzi sobie z utrzymaniem homeostazy.

#DOBREBAKTERYJE: Nakarm Swój Drugi Mózg

Rządzą nami bakterie. Na każde 10 sygnałów na lini mózg-jelita, aż 9 pochodzi z jelit. Czy Twoim zachowaniem sterują bakterie? A jeśli tak, to jak sterować własnymi bakteriami?

DEEP WORK/ULTRAPRODUKTYWNOŚĆ: Jak Zapewnić Sobię Niewyczepralną Energię do Odnoszenia Sukcesów?

BONUS: WYZWANIA

  • #PROJEKT180Dni: Kompletna Rekompozycja Ciała w 180 Dni [W TOKU]
  • #30DniUPGRADE: 2x Więcej Energii do Życia w 30 Dni [WKRÓTCE]